понеділок, 14 квітня 2014 р.

Модуль 8. Рефлексія.



На мою думку, оцінювання роботи учнів в групах є дуже важким. Тому ідея формуючого оцінювання мені сподобалась, але є багато складових частин і важко в цьому розібратись. Ідея залучення учнів до оцінювання добра. Для того, щоб реалізувати формуюче оцінювання треба добре володіти комп'ютерними технологіями.

субота, 12 квітня 2014 р.

Модуль 7. Рефлексія.




У даному модулі ми обговорили можливості використання Інтернету в навчальній  діяльності учнів, провели педагогічну раду в групах та заповнили вікі-сторінку. Найважче було створити учнівський приклад, бо для цього треба було мислити як дитина. Але робота над учнівською презентацією дозволила по-інакшому подивитись на організацію роботи учнів та проведення ними досліджень. Було досить важко.

пʼятниця, 11 квітня 2014 р.

Модуль 6 Рефлексія



На цьому модулі  обговорювали техніку безпеки під час роботи в Інтернеті. завантажували різні документи, опрацьовували їх і доопрацьовували портфолю.

четвер, 10 квітня 2014 р.

Модуль 5. Рефлексія 













Ми обговорювали презентацію оцінювання 
навчальних потреб учнів, обговорювали в групі ідеї щодо використання Інтернету для розвитку навичок 21 століття. Ознайомилися з авторськими правами, правила оформлення посилань на використані джерела, пошук та збереження зображень з Інтернет-сайтів

середа, 9 квітня 2014 р.

Модуль 4.Рефлексія



У цьому модулі я познаймилася з процесом планування вивчення обраної теми. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, я можу встановити навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюватимуться основні запитання. А також з планом оцінювання.

вівторок, 8 квітня 2014 р.

Модуль 3. Рефлексія



Обговорили тему портфоліо.


Створили презентацію.

Освоїли програму браузер.

понеділок, 7 квітня 2014 р.

Модуль 1-2. Рефлексія


Ознайомились  з  цілями та завданнями  тренінгу.

Заповннили  вхідну анкету.



Створили портфоліо wiki сторінку.